У столичному Міжрегіональному вищому професійному училищі зв’язку на розширеному засіданні Міжгалузевої ради з професійно-технічної освіти обговорили питання співпраці навчальних закладів, організацій роботодавців і замовників підготовки робітничих кадрів для потреб економіки столиці.

 Зібрання проводилося в рамках реалізації рішень слухань Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти від 10.12.2012 року «Про участь центральних та регіональних органів виконавчої влади, об’єднань роботодавців у формуванні трудового потенціалу держави та професійній підготовці кваліфікованих робітників для сучасної економіки країни».

Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов наголосив на важливості соціального партнерства в основних сферах життя суспільства і в професійно-технічній освіті зокрема.

— Сьогодні в Києві розпочато системні реформи в багатьох ключових сферах міського життя. Якісних змін потребує і професійно-технічна освіта. Це вагома складова проекту стандарту столичної освіти, який якраз проходить обговорення в професійних колективах. Основним завданням є приведення обсягів і напрямів підготовки робітничих кадрів до реальних потреб столичного ринку праці та формування відповідного регіонального замовлення,— сказав голова КМДА.

У роботі засідання ради також узяли участь заступник голови Київської міської державної адміністрації Леонід Новохатько, начальник Головного управління освіти і науки КМДА Віра Горюнова, директор Департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту В’ячеслав Супрун, начальники багатьох управлінь КМДА, директори підприємств і керівники ПТНЗ.

В’ячеслав Васильович зазначив, що постійна увага уряду, міністерства до проблем професійно-технічної освіти сприяє об’єднанню зусиль і поліпшенню роботи органів місцевого самоврядування, організацій роботодавців і громадських організацій щодо створення належних умов для якісної підготовки робітничих кадрів.

За результатами обговорення прийнято рішення продовжити роботу з укладання двосторонніх і багатосторонніх договорів між ПТНЗ і підприємствами-замовниками робітничих кадрів та забезпечувати організацію виробничого навчання і виробничої практики в умовах виробництва з оплатою учнівської праці; стимулювати діяльність роботодавців — замовників робітничих кадрів у впровадженні сучасних виробничих технологій у навчально-виробничий процес професійно-технічних навчальних закладів, оновленні змісту сучасної професійної освіти й залученні інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток та оновлення матеріально-технічної бази закладів профтехосвіти тощо.

«Освіта України» № 12

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу