Випробування проходило в пустелі Сонора на американо-мексиканському кордоні, пише The Daily Mail. Туди Boeing-727 прибув під управлінням пілота, який недалеко від передбачуваного місця катастрофи вистрибнув з літака з парашутом. Далі лайнером управляли дистанційно з борту літака супроводу. “Провівши” Boeing практично до землі, його відпустили у вільний політ, в результаті якого літак врізався в землю на швидкості в 225 км/г. Що відповідає не повноцінному краху, при якому шансів вижити, як правило, немає ні в кого, а жорсткій посадці.

Дослідники витратили $ 1 500 000, але тепер точно знають, у кого великі шанси вижити в авіакатастрофі  - боингПо-перше, в ході експерименту було встановлено, що літак при зіткненні з поверхнею основний удар приймає на ніс. Так що більшому ризику схильні пасажири бізнес-класу, чиї місця розташовуються відразу за кабіною, і, відповідно, пілоти. А ось пасажири економкласу, що сидять на останніх рядах, цілком можуть вижити під час екстреної посадки. Правда, за умови, що дотримані вимоги техніки безпеки.

При проведенні експерименту в хвості літака посадили трьох манекенів з тих, що використовуються для краш-тестів автомобілів. Один з них “пристебнувся” ременем, як того вимагають правила, і зайняв безпечну позицію: тулуб нахилений вперед, голова упирається в спинку крісла попереду. Другий манекен обмежився тільки ременем і залишився сидіти з прямою спиною. Третій знехтував усіма рекомендаціями. У результаті виявилося, що перший “пасажир” під час жорсткої посадки майже не постраждав. Другий теж вижив, але отримав серйозну травму голови. Третій же помер на місці.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *