Таку статистику оприлюднили на розширеному засіданні колегії  МОНмолодьспорту 27 вересня. Дітей з деякими відставаннями у розвитку і мовленні освітяни пропонують не направляти одразу ж у спеціалізовані  садочки.  Їхнє місце – у звичайних групах, де  особливі дітки зможуть «підтягнутися», беручи приклад з більш розвинених дітей.

В один голос освітяни стверджують: 20-30 років тому малюки були  зовсім іншими.  За словами спеціалістів, сучасні діти потребують абсолютно нових  підходів до виховання. На жаль, література, за якою працюють освітяни, оновлюється досить рідко.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *