Особливості формування інклюзивного освітнього середовища в ЗНЗ обговорили в Полтаві - 3Відповідно до річного плану роботи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 9 жовтня 2012 року на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського та загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 19, спеціалізованого (з поглибленими вивченням англійської мови) навчально-виховного комплексу № 26 “Перші кроки” відбувся Всеукраїнський семінар-практикум “Особливості формування інклюзивного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі”.

Під час заходу обговорювалися питання щодо визначення шляхів формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу та підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзії.

У семінарі взяли участь  керівники, методисти структурних підрозділів інститутів післядипломної педагогічної освіти, які займаються питаннями науково-методичного забезпечення навчання дітей з особливими потребами та впровадженням інклюзивного навчання Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Сумської, Харківської, Черкаської, Чернігівської та інших областей, а також директори загальноосвітніх шкіл   Полтави.Особливості формування інклюзивного освітнього середовища в ЗНЗ обговорили в Полтаві - 1

У виступах учасників йшлося про те, що сучасна педагогічна практика зіткнулася з серйозною проблемою інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у процес навчання і виховання загальноосвітнього навчального закладу. Інклюзивна освіта надає можливість кожному учневі задовольнити свою потребу в розвитку та рівні права в отриманні освіти незалежно від соціального стану, расової приналежності, фізичних і розумових здібностей.

Однак розвиток інклюзивної освіти потребує подальшого вдосконалення нормативних засад упровадження інноваційних технологій, узгодження системи освітньої діяльності з потребами дитини, сім’ї та відповідної підготовки педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

У рекомендаціях семінару визначено шляхи підвищення якості освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема: створення електронного банку перспективного педагогічного досвіду з проблем інклюзивного навчання, здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учасників навчально-виховного процесу з питань упровадження інклюзивного та інтегрованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчальних закладів з інклюзивним навчанням.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *