Якість знань, умінь і навичок учнів, глибина їхнього світогляду, формування нахилів до певних видів праці, які вони набувають в училищі, визначається, насамперед, ефективністю уроків. Проте, час уроку суворо обмежений, його погоджено з навчальною програмою, а відступ від неї часто неможливий.

Частину завдань навчання і виховання майбутніх робітників педагоги вирішують в позаурочний час або під час позакласних заходів. Це допомагає зробити процес навчання орієнтованим на особистість. Активність та інстерес учнів залежить від професійного інтереса, нестандартності заходу, ігрового характеру занять, їх емоційності і проблемності.

З 8 по 18 жовтня у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулася декада з професії «Оператор поштового зв’язку».

За цей час пройшли відкриті уроки, презентації професії, виставка робіт учнів, відкрите засідання гуртка, екскурсія до ЧД УДППЗ «Укрпошта», конкурс стіннівок.

17 жовтня майстер виробничого навчання Н. А. Мінченко провів відкритий урок на тему «Приймання, обробка та доставка рекомендованих листів і бандеролей», де застосувавалися інтерактивні та інформаційно-комунікаційні технології. Пояснення нового матеріалу проводилось поетапно з демонстрацією порядку упакування рекомендованих листів та бандеролей, їх зважування, обробки, заповнення необхідних форм та бланків. А закріпили матеріал учні з допомогою гри у парах – де один учень виступав у ролі клієнта, а другий у ролі працівника – оператора поштового зв’язку.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу