«Ген сором?язливості» вчені знайшли в ядрах амігдали -Американські дослідники з Університету Вісконсіна в Медісоні стверджують, що причина сором’язливої поведінки криється в недостатній активності деяких генів у клітинах мигдалеподібного тіла.

Цікаво, що підвищена лякливість буває не тільки в людини, а й у наших найближчих еволюційних родичів – шимпанзе. Для експерименту дослідники добрали групу молодих шимпанзе, які виявляли дивовижну сором’язливість.

Сканування мозку показало, що надзбудливість амігдали добре узгоджується з підвищеною полохливістю. Але набагато цікавішим було інше.

Як пишуть дослідники в журналі PNAS, їм удалося виявити молекулярно-генетичні причини такої поведінки. Проаналізувавши генетичну активність у клітинах центральних ядер амігдали, вони виявили, що в них помітно зменшена активність гена одного з нейротрофічних рецепторів – тирозинкінази (NTRK3).

Низький зміст цього рецептора, за словами вчених, служить причиною підвищеної активності мигдалеподібного тіла, що й змушує шимпанзе (і людей) боятися всього на світі.

За матеріалами 4vlada.com