За словами психолога Валентини Паробій, кожна людина симпатизує схожим на неї або на приємних їй людей особистостям. Це — природний процес, якого неможливо уникнути й у педагогічній практиці. Як правило, вчителі віддають перевагу спокійним і вдумливим дітям, бо з ними менше клопоту. Активні учні з такими самими інтелектуальними здібностями частіше потрапляють у «немилість». Як це не дивно звучить, але неабияку роль відіграє й зовнішність. У молодших класах менше сварять і більше пробачають гарненьким діткам, натомість у старших — усе навпаки. На тлі особистої невдоволеності у викладачок можуть виникати ревнощі до симпатичних дівчат. Саме тому шкільна форма й обмеження в макіяжі для привабливих учениць — справжній порятунок. Усі ці взаємини можуть відбиватися на ставленні вчителів до учнів та оцінюванні їхніх знань. Якщо батьки помічають, що дитині занижують оцінки, треба пояснити їй, що люди не завжди справедливі, й упереджене ставлення вчителя — ще один життєвий урок. Не варто скандалити з викладачем — це не найкращий приклад для чада. Краще з’ясувати причину спокійно і по-діловому. Якщо така тактика не спрацьовує й дитина надто болісно сприймає ситуацію, краще перевести її до іншого класу або школи.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу