Учені розшифрували ДНК йєті? - yetiРосійські вчені разом з американськими колегами вивчили ДНК кузбаського йєті. Про це пише “Комсомольська правда”. За даними видання, фахівці, які працювали з шерстю, що була знайдена в Азаській печері (в Гірській Шорії, яка вважається батьківщиною російської снігової людини), встановили, що зразки належать істоті, яка не є людиною, але має з нею багато спільного.

За словами доктора біологічних наук, професора, співробітника Російського державного гідрометеорологічного університету Валентина Сапунова, дослідження знайденої шерсті проводилися в Москві, Санкт-Петербурзі та штаті Айдахо.

“Три експертизи ДНК <…> дали фактично один і той самий результат. Виявилося, що це не людина і не примат, а істота, що є дуже близькою до людини”, – розповів Сапунов. – Відрізняється від людини за ДНК – всього на частки відсотка!”

Експедиція в Азаську печеру відбулася в жовтні 2011 року. Саме в ході цього походу російські і американські фахівці, як зазначає агентство “Кузбас”, виявили в Гірській Шорії лежбища, сліди і шерсть йєті. Зібраний матеріал і було покладено в основу дослідження.

Додамо, що Кузбас як неофіційна батьківщина снігової людини відзначає День йєті 11 листопада.

2 коментар до “Учені розшифрували ДНК йєті?”
  1. Хочу напомнить господам читающим. Не забывайте нашу историю. Создание советского человека в закрытых НИИ в 30-е годы в Сибири. Под руководством министра НКВД Л.П. Берии. С Монголии переганяли по Кяхтинскому тракту женщин а с Африки отборных приматов и скрещивали их, а сейчас удивляемся и удивляем весь мир.