Якщо ліки змінюють вашу зачіску – треба міняти ліки   - images?q=tbn:ANd9GcTVFxbWuxsbe t2VnsAmKzZDC2lttdrYW01 QAz34Jeqp7Z 4dtСтоншення і випадання волосся можуть бути побічним явищем від вживання деяких ліків. Про це розповіли у своїй доповіді вчені з Університету Мельбурна.

Деякі препарати здатні перетворити брюнетку на рудоволосу або зробити пряме волосся кучерявим. Але це оборотний процес. Якщо під час прийому тих чи інших ліків ви помітили, що ваше волосся стало іншим, скажіть про це своєму лікареві, рекомендують автори дослідження. Цілком імовірно, що він добере для вас інший препарат.

Зовнішній вигляд і структура волосся можуть змінюватися під дією ліків від артеріального тиску, антидепресантів, препаратів від прищів, ліків від псоріазу, протизаплідних препаратів, а також звичайних знеболюючих.

За матеріалами likar.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *