Відома британська мережа магазинів одягу презентувала 5 листопада свою першу рекламу з дитиною з синдромом Дауна, повідомляє видання The Independent.Так, 4-річний Себ Уайт знявся в каталозі компанії, приуроченому до Різдва, разом з іншими  , а також у телевізійному ролику, який покажуть на прем’єрі різдвяної колекції. Відео показали сьогодні  на британському телеканалі ITV1 під час серіалу Вулиця Коронації . Як повідомляє компанія, 50-секундна різдвяна реклама із Себом Уайтом стала першим роликом великого бренда на телебаченні Великобританії, у якому був знята людина з обмеженими можливостями розумового розвитку. Про те, що Себ Уайт стане героєм різдвяної реклами відомої кондитерської фірми, стало відомо ще у вересні. Мати хлопчика Керолайн Уайт раніше зверталася до бренду на його сторінці у Facebook, звернувши увагу на брак дітей з обмеженими можливостями у рекламі. Після цього представники кондфірми запросили її сина взяти участь у їхній рекламній кампанії. Варто зазначити, що до цього хлопчик був моделлю для каталога одягу для дітей та вагітних жінок. Раніше повідомлялося, що героїнями відомого календаря Pirelli 2013 року стали жінки-учасниці різних фондів і неурядових організацій, гуманітарних проектів. Таким чином, було вирішено відійти від традиційної еротичної тематики, яка завжди була присутня у календарі Pirelli.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу