Пекінський інженер Ху продав алкогольний бренд, співзвучний з ім’ям нобелівського лауреата з літератури цього року, Мо Яня, за 10 мільйонів юанів (близько 1,6 мільйона доларів США). Про це повідомляє Shanghai Daily. Ху зареєстрував бренд «Мо Янь цзуй» (Mo Yan Zui) шість років тому. Це фраза з давньої китайської поеми, що в перекладі означає «Мовчи, коли ти п’яний». Її також можна перекласти, як «П’яний Мо Янь». Ху розповів, усі ці шість років ніхто не цікавився зареєстрованим брендом, однак після того, як Мо Янь отримав Нобелівську премію, до нього звернулися одразу декілька алкогольних компаній з пропозицією про купівлю прав на товарний знак. Інженер відмовився назвати ім’я компанію, яка купила у нього бренд. Ху додав, що збирається пожертвувати частину отриманих грошей на благодійність. За матеріалами lenta.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу