Портрет ідеального пасажира з точки зору стюардів і стюардес вдалося отримати в результаті проведення опитування серед членів екіпажів літаків з різних країн.   Дослідження також включило в себе пошук звичок і вимог пасажирів, які дратують бортпровідників. Опитування компанії Skyscanner охопив понад 700 екіпажів авіакомпаній з 85 країн світу та отримало цікаві дані. На думку бортпровідників, ідеальний пасажир – це чоловік близько 30 років, що подорожує один, швидше для власного задоволення, ніж по роботі. Цей пасажир не знаменитий або, принаймні, не з тих, хто вибирає преміальні класи обслуговування – рейтинг очолили пасажири економічного класу. Згідно з дослідженням, найбільше роздратування у чверті (26%) опитаних членів екіпажу, викликають пасажири, які клацають пальцями для залучення уваги бортпровідника. Іншими неприємними звичками на висоті в 9 тис. метрів  є спроби покинути своє місце до того, як згасне напис “пристебнути ремені” (13%) або помістити занадто багато багажу на верхні полиці для зберігання багажу(11%). Кожного десятого бортпровідника дратують пасажири, які базікають під час демонстрації техніки безпеки польоту, і вони вважають, що багато пасажирів відносяться занадто зневажливо до цієї дійсно важливої процедури. Завершує список (7%) звичка вкладати сміття в кишеню крісла. За матеріалами сайту obozrevatel

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу