Журі із співробітників одного з німецьких видавничих домів, дійшло висновку, що найбільш модним у лексиконі молодих німців стало слово Yolo. Це акронім від англійського You only live once, що означає «живеш один раз». Як повідомили місцеві ЗМІ, видавничий дім, що випускає словники, розмовники, стилістичні довідники та іншу літературу для вивчення іноземних мов, зробив свій вибір, проаналізувавши понад 40 тис. варіантів, надісланих у видавництво молодими людьми і їх батьками. Серед інших найбільш уживаних слів, що ввійшли в першу п’ятірку цього року – запозичене з арабської Yalla, що означає «поквапся», а також дієслово з явним політичним підтекстом wulffen (Вульф), утворене від прізвища колишнього президента Німеччини Крістіана Вульфа. Семантика цього неологізму, на думку молоді, зводиться до бажання жити за чужий рахунок. Уперше молодіжне слово року в Німеччині визначали в 2008 році, тоді переможцем у цій номінації стало Gammelfleischparty, дослівно означає «вечірка для протухлого м’яса». Цим неологізмом німецькі школярі позначали зустрічі, на які збираються дорослі і, як їм здається, нудні люди. У 2009 році словом року в тій категорії став дієслово hartzen, що означає бажання жити лише на допомогу з безробіття (від назви пакета соціальної допомоги «Харц»).

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу