Упродовж трьох днів, 27 – 29 листопада , в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України проходить Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми сучасного підручника».

У рамках конференції – низка заходів – майстер-класи та тематичні круглі столи щодо реалізації змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в підручниковому забезпеченні; історії і теорії сучасного підручникотворення; особливостей створення підручників і методики їх використання у навчанні молоді та дорослих.

Конференцію відкрив віце-президент НАПН України Андрій Гуржій. Він звернувся до її учасників – науковців та педагогів, які професійно займаються підручникотворенням в Україні, та наголосив, що результатом спільної роботи має стати напрацювання нових шляхів розвитку сучасного підручника – класичного підручникотворення та використання електронних навчальних ресурсів. Андрій Гуржій подякував за плідну співпрацю колективу Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту та наголосив, що спільними зусиллями проведено велику роботу від змісту підручників до їх видання.

Серед основних доповідей – «Теоретичні засади організації засобів навчання у системі освіти» (доповідач – Олександр Вознюк, Житомирський державний університеті імені Івана Франка), «Стратегічні основи розвитку шкільного підручника» (доповідач – Акири Ион, Інститут педагогічних наук, м. Кишинів, Республіка Молдова), «Взаємодії методичної системи і підручника» (доповідач – Василь Плахотник, Інститут педагогіки НАПН України) та ін.

На пленарному засіданні також виступив заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Борис Терещук. Він поінформував про інноваційні підходи до технологій експертного науково-методичного та психолого-педагогічного оцінювання рукописів та удосконалення якості змістового наповнення шкільних підручників. Борис Терещук наголосив, що ефективною складовою оцінювання якості нових підручників є насамперед їх експертна оцінка вченими Національної академії наук України, Національної академії педагогічних наук України, здійснення їх апробації та моніторингових досліджень у загальноосвітніх навчальних закладах.

Для учасників конференції – науковців, педагогів, методистів – організовано низку тематичних зустрічей на теми ефективної організації навчально-виховного процесу у ЗНЗ; використання програмно-педагогічних засобів, а також виставку навчальної літератури.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу