Компаративістика. У кожного віку – свій Пушкін - %D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82+%D0%9F%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B0,+%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0+%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+ 10+%D0%BB%D0%B5%D1%82Першою моєю спробою в цьому жанрі був підсумковий урок групової роботи учнів 5 і 7 класів «У кожного віку — свій Пушкін». Цікавим для мене та учнів на цьому уроці було те, що п’ятикласники тоді вивчали казки О. Пушкіна та вступ до його поеми «Руслан і Людмила», в якому уславлюється народна казка, а семикласники, знайомі з біографією, поезією і трохи – прозою поета, ширше дивилися на тематику його творів. Їм важливо було пов’язати власні відомості про творчість російського поета з певними періодами його життя, порівнюючи твори різних років написання. Таке порівняння, завдячуючи «казковим» знанням п’ятикласників, поглиблювало у них мотивацію до вивчення творчості поета…

…докладніше про викладання всесвітньої літератури тут

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Один коментар до “Компаративістика. У кожного віку – свій Пушкін”
  1. А почему не Шекспир, Байрон, Гете и другие выдающиеся поэты и писатели. Почему украинским детям тупо навязывают только этого эфиопского поэта, писавшего на русскам язике ????

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *