Першою моєю спробою в цьому жанрі був підсумковий урок групової роботи учнів 5 і 7 класів «У кожного віку — свій Пушкін». Цікавим для мене та учнів на цьому уроці було те, що п’ятикласники тоді вивчали казки О. Пушкіна та вступ до його поеми «Руслан і Людмила», в якому уславлюється народна казка, а семикласники, знайомі з біографією, поезією і трохи – прозою поета, ширше дивилися на тематику його творів. Їм важливо було пов’язати власні відомості про творчість російського поета з певними періодами його життя, порівнюючи твори різних років написання. Таке порівняння, завдячуючи «казковим» знанням п’ятикласників, поглиблювало у них мотивацію до вивчення творчості поета… …докладніше про викладання всесвітньої літератури тут…

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.