У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту відкрито фотовиставку, присвячену підсумкам Всеукраїнського фестивалю «Гармонія руху», а також виставку дитячих робіт за результатами впровадження проекту  LEGO  Foundation. Фестиваль «Гармонія руху» проводився з метою привернення уваги до збереження та зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку, активізації роботи дошкільних навчальних закладів у фізкультурно-оздоровчому напрямі. Участь у фестивалі взяли діти різних вікових категорій та батьки вихованців. Упродовж фестивального тижня у дошкільних навчальних закладах кожного регіону України використовувалися різноманітні форми організації дитячої життєдіяльності фізкультурно-оздоровчого, валеологічного, художньо-естетичного спрямування з активним використанням рухів і музики у фізичних вправах, рухливих іграх, танцях тощо. Окрім того, на виставці були представлені дитячі роботи, виконані з конструкторів LEGO, з дошкільних закладів м. Києва. Нагадаємо, що в липні 2010 року у Міністерстві освіти і науки України підписано Меморандум з LEGO Foundation  у рамках Програми Сприяння освіті, розрахованої  на 3 роки. Україна стала п’ятою державою у світі, яка приєдналась до Програми. Серед країн-учасниць проекту – Бразилія, Китай, Південно-Африканська Республіка та Індія.  У рамках проекту LEGO Foundation ще у 2010 році  3  дошкільні та 3 загальноосвітні навчальні заклади  м. Києва  отримали набори для конструювання. До  впровадження  в роботу  модулів  LEGO,  що сприяють  розвитку навичок до інженерії  та конструювання  у  дітей дошкільного вікудолучилися ще 10  дошкільних навчальних закладів. Експрес-моніторингове дослідження стану впровадження Програми ЛЕГО-конструювання продемонструвало: заняття з LEGO-матеріалом сприяють розвитку необхідних видів діяльності (зображувальної, ігрової, пізнавальної), формують та розвивають  просторову орієнтацію, дрібну моторику, сенсорне уявлення, і можуть бути використані усіма спеціалістами за всіма напрямкам навчання, корекції та розвитку дитини дошкільного і шкільного віку.        

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу