Астрономи знайшли зірку-немовля, якій всього 300 тисяч років -Американські вчені відкрили наймолодшу планетарну систему. Юна зірка, розташована в сузір’ї Тільця на відстані 450 світлових років від Землі, оточена диском з пилу і газу. Її вік становить не більш як 300 тисяч років. Тобто вона зародилася, коли на Землі вже жили неандертальці. Дослідники з Національної радіоастрономічної обсерваторії (NRAO) вивчали область у сузір’ї Тільця, відому як “зоряні ясла”. Це гігантська хмара водню, в якій активно відбуваються процеси зіркоутворення.

Як повідомляється в статті в журналі Nature, тепер маса зірки становить лише одну п’яту частину від сонячної. Але науковці вважають, що з часом вона збере достатньо матерії, щоб наздогнати наше світило. На думку вчених, рано чи пізно з диска сформується планетарна система, а матеріалу в хмарі, що оточує зірку, вистачить на створення як мінімум семи планет, схожих за розміром і масою з Юпітером. “Це наймолодша протозірка з усіх, що знайдені до цього часу, — стверджує керівник дослідження Джон Тобін. — Ми думаємо, що ця система багато в чому виглядає так само, як Сонячна система в період раннього розвитку”.

За матеріалами obozrevatel.com