Азійські країни, охоплюючи Південну Корею, Сінгапур, а також Гонконг, лідирують у світі за якістю початкової освіти, показало глобальне дослідження рівня читання, математики і природознавства в молодшій школі, передає Reuters. Четвертокласники в цих країнах показали відмінні результати з усіх трьох предметів, разом з Росією, Фінляндією і Тайванем, які також потрапили в топ-10 з цих трьох категорій. Дослідження глобальних тенденцій у навчанні математики, природничих наук та розвитку навичок читання було проведено Бостонським коледжем. Так, у першу трійку з читання потрапили Гонконг, Росія та Фінляндія, з математики – Сінгапур, Південна Корея і Гонконг, а з природничих наук – Південна Корея, Сінгапур і Фінляндія. Варто відзначити, що США отримали шосте місце з читання і сьоме – з природничих наук, не увійшовши в десятку з математики, тоді як Британія зуміла ввійти лише в топ-10 з математики – на дев’ятій позиції, на одну позначку обійшовши Росію. Марокко й низка близькосхідних країн зайняли нижні позиції рейтингу, через проблеми з бідністю і відносною незрілістю освітніх систем. Дослідження відзначає, що досягнення школярів за останні роки зросли завдяки посиленню уваги до освіти з боку урядів. Варто зазначити, що азійські країни, що раніше лідирували в математиці і природознавстві, тепер упевнено набирають бали і в читанні. “Спочатку при оцінці читання вони рідко бували вгорі списку, але за декаду вони – вже там”, – зауважує Іна Малліс, професор Бостонського коледжу. Найгірші результати з читання показали Марокко, Оман і Катар. Ємен, Марокко і Кувейт не впоралися з математикою і природничими науками. На думку дослідників, це відображає проблеми розвитку нових освітніх систем. Майкл Мартін, один з авторів проекту, наголошує, що “освіта є системою не одного покоління, тож якщо ви повернетеся на 30 – 40 років назад, виявиться, що в цих країнах узагалі не було освіти – лише невеликі групи людей, яким вдавалося отримати гідну освіту”. За матеріалами expres.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу