На Хрещатику в столиці з’явився рекламний екран, що «читає» думки людей. За інформацією ЗМІ, на розташованому в центрі Києва екрані, розміром 2х3 м показують рекламу. Однак іноді він фокусується на перехожих й «зчитує» думки. Насправді в екран вмонтовано спеціальний механізм, суть якого полягає в тому, що камера фіксує людину, що проходить поруч, й вона з’являється на екрані із графічною хмариною-думкою, де написано заготовлену фразу. Наприклад, «Хто куди, а я – на свята», «Опа, а хто це поруч?» тощо. На думку організаторів – це дуже ефективний метод проведення рекламної кампанії. Статистика компанії-розробника показала, що за годину в такому рекламному шоу бере участь від 400 до 800 чоловік, не враховуючи понад дві тисячі спостерігачів. За матеріалами gipoteza.net

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу