Вчені знайшли оленів, які допомагають Санта-Клаусу - 1Професор біології з Університету Аляски встановив, до якого біологічного виду належать олені, що допомагають Санта-Клаусові доставляти подарунки. Свої висновки вчений виклав у невеликому дослідженні, опублікованому на сайті видання Physiological and Biochemical Zoology journal.

На думку Перрі Барбози, який вивчає оленів та їх найближчих родичів, Дешер, Денсер, Пренсер, Віксен, Комет, К’юпід, Доннер, Блітцен і Рудольф є карибу – американськими північними оленями. При цьому команда Санти складається з молодих карибу, пропорції й маса тіла яких допомагають їм рухатися швидше, ніж це роблять дорослі родичі.

Барбоза також вказав, що для роботи із Санта-Клаусом могли б підійти й сибірські північні олені, але їхній північноамериканський підвид – кращий вибір для різдвяного чарівника, оскільки в зимовий період карибу мають більш компактний розмір. З одного боку він дозволяє їм рухатися швидше, а з іншого – вживати не таку велику кількість їжі, як треба було б “сибірякам”.

Як відзначив американський учений, Санта працює вночі, щоб його олені не перегрівалися й залишалися бадьорими. Перегрів також міг би сприяти порушенню апетиту в карибу. Уночі в перервах між польотами від одного будинку до іншому молоді помічники Санти роблять перерву й харчуються сухими лишайниками.

За матеріалами facenews.ua