Одна з мереж фаст-фудів у Великобританії планує до 2015 року роздати 15 мільйонів  дитячих книжок разом із дитячим меню. Як повідомляє Business Insider, кампанія стартувала 9 січня.

Для початку до дитячих пакунків додаватимуть маленькі книжки з пізнавальної серії про зірки, планети, океани, тварин тощо. Згодом дітям роздаватимуть  також і художні твори. Кампанія має на меті пожвавити  цікавість до читання у британських родинах. Як показали останні соціологічні дослідження, приблизно 50 % маленьких британців  не люблять читати.

За матеріалами vsiknygy.net.ua  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *