Компанія «Walt Disney» представила лондонській публіці вражаючу промо-акцію «# 8BitLane» («8-бітна алея) до виходу свого мультиплікаційного фільму «Ральф». Масштабна презентація зайняла майже цілу вулицю, змінивши реальність 8-бітними фігурами. Так, тут знайшлося місце для кубічного лондонського таксі, поштової скриньки, голубів, дерева, хмар, відеокамери, собаки і знайомих фігурок з «Тетріс». Дізнавайтеся першими новини про ЗНО та освіту в Україні і світі у стрічці новин улюбленої соціальної мережі! Читайте ПедПРЕСА ВКонтакте, Facebook, Twitter. http://youtu.be/wQkE3VPUPuM За матеріалами drunov.ru  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу