Інтерес до дистанційного навчання не є модою або проявом суспільної цікавості до всього нового. Навпаки, суспільство інертне, й усе нове завжди викликало щонайменше підозру, а мода й поготів явище швидкоплинне. Просування ж дистанційної освіти навіть для стороннього спостерігача здається цілком організованим рухом й воно весь час набирає обертів.   Асинхрона форма дистанційного навчання є трендовою у світі загалом і в нашій країні зокрема. Її особливістю є той момент, що навчання більше нагадує індивідуальне зайняття, навіть коли курс викладається для групи людей. Сам процес має такий вигляд: як і в звичайному курсі, викладач заздалегідь готує програму занять зі списком тем, літератури і завдань, викладає матеріали в спеціальне середовище – Learning Management System. Студент має змогу зайти на сторінку курсу й ознайомитися зі списком усього матеріалу викладача: текстові записи, лекції, презентації, лінки на онлайн- та оффлайн-ресурси, список літератури та завдання по кожному уроку. Курси високого гатунку пропонують записи відеолекцій. Курс може бути відкритим – у цьому випадку студент безперешкодно переходить від одного матеріалу до іншого. А може бути й закритим – у такому разі просування вперед можливе по мірі опановування матеріалу та виконання певних завдань. Орієнтуючись на свій розклад, студент самостійно приймає рішення, що, коли і де він проходитиме та коли виконуватиме завдання. Крім викладацької перевірки завдань, існує й програмна перевірка – у цьому випадку відсутній людський чинник.   У деяких курсах викладач встановлює межі складання контрольних робіт, а в інших – може і не бути жодних обмежень, що дає студентові повну свободу дій. Щоправда, це не завжди позитивно позначається на результатах засвоєння матеріалу, оскільки втрачається чинник стимулу довести навчання до кінця і самодисципліни, якої багатьом не вистачає. Зокрема це стосується необов’язкових і безкоштовних курсів, які можуть бути дуже корисними, але відсутність групи однодумців і контролю з боку викладача різко знижують її ефективність. Анна Рощина Проект 977

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.