21 лютого під головуванням першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Євгена Суліми відбулося засідання круглого столу «Про законодавчий статус вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації». У засіданні взяли участь представники ВНЗ І – ІІ та ІІІ – ІV рівнів акредитації, Ради директорів ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації, представники Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації» та міжнародних організацій, зокрема, Національного Темпус-офісу в Україні. На початку засідання Євген Суліма зазначив, що необхідно обговорити законодавчий статус вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації. «Багато з тих, хто тут присутній, бере участь у міжнародних програмах і вивчали питання статусу коледжів за кордоном», – сказав він. Перший заступник міністра наголосив, що «сьогодні, коли обговорюється питання подальшого розвитку вищої освіти в Україні, хотілося б дізнатися від вас бачення того, яким чином Міністерство освіти і науки, молоді та спорту повинно реагувати на пропозиції щодо врегулювання питання з технікумами та коледжами відповідно до системи, яка існує в світі; чи відстоювати систему, яка склалася в Україні…». Учасники круглого столу погодилися, що законодавче забезпечення підготовки фахівців середньої ланки для галузей економіки нашої держави потребує вдосконалення. Зокрема, під час засідання зазначено, що учні після закінчення 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів не можуть одразу здобувати вищу освіту, вступаючи до коледжів, які на цей час є вищими навчальними закладами І – ІІ р.а. Також вони поділилися своїм думками щодо покращення роботи ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації та наголосили на тому, що в Україні назріло питання створення закону про професійну освіту, у якому б унормовувалася діяльність коледжів, технікумів та професійно-технічних навчальних закладів. Підбиваючи підсумки засідання, Євген Суліма наголосив, що коледжам і технікумам потрібно визначитися, де їх місце в системі освіти України, які функції у них повинні бути. Він також наголосив, що, перш за все, зараз необхідно більше співпрацювати з роботодавцями для забезпечення випускників робочими місцями в реальному секторі економіки. Перший заступник міністра дав доручення сформувати робочу групу з підготовки законопроекту про професійну освіту, що враховуватиме кращий вітчизняний та зарубіжний досвід.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу