Програма Xpression, працюючи в автоматичному режимі, постійно аналізує голос господаря, виявляючи в ньому відтінки різноманітних емоцій. Зокрема, програма відстежує ознаки тривоги, стресу і депресії, фіксуючи дані в лог-документі, що можна буде відправити психологу. Для безперервного моніторингу настрою власника телефону, програма повинна працювати у постійному режимі, прослуховуючи всі розмови користувача. Але Xpression не записує зміст бесід, а фокусується винятково на карті емоцій людини. Програма вміє розпізнавати п’ять емоційних станів: спокій, щастя, смуток, злість і тривога/переляк. Крім того, інтелектуальне ядро системи здатне до самонавчання, і навіть може визначати фальшиві емоції користувача. Передбачається, що Xpression стане в пригоді ряду державних установ – насамперед, клінікам для душевнохворих, чиї пацієнти схильні відчувати різкі перепади настрою. Крім того, програма буде корисна психологам для відстеження емоційного фону їх підопічних. Так само інтерес до Xpression виявили страхові компанії, що хочуть моніторити ефективність програм з лікування стресу в співробітників. За матеріалами imena.ua  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу