Швидкість написання рукопису дорівнює швидкості думки -Рукописний текст сприятливо впливає на процес навчання, вважає норвезький психолог Ганна Манген. Професор провела медичне дослідження, яке показало, що в моменти читання рукописів та електронних листів збуджуються різні ділянки головного мозку. Читаючи написане від руки, ми змушуємо працювати сенсорно-моторну частину центральної нервової системи, в якій «зберігаються» навички письма, наша набута в дитинстві грамотність. Завдяки цій частині мозку кожна цивілізована людина, на відміну від начиненого розумною електронікою робота, майже завжди здатна розпізнати рукописний текст. Тобто ми вміємо читати тому, що вміємо писати.

Практичну користь цього відкриття можуть відчути, наприклад, батьки, які намагаються навчити дитину читати ще до школи. Малюкам буде простіше вивчити букви, якщо вони спробують їх писати, повторюючи рухи руки батьків.

Узагальнивши інформацію з різних наукових джерел, можна зробити висновок і про те, що при написанні тексту від руки простіше формулювати думки. Не випадково багато відомих письменників, навіть маючи друкарську машинку або комп’ютер, воліли писати романи і повісті від руки.

Ще один аргумент на користь рукопису такий:  швидкість його написання приблизно дорівнює швидкості думки. Коли ж пальці клацають по комп’ютерній клавіатурі, людина не завжди встигає обміркувати як слід одну думку, а вже треба братися за інше. Якість роботи може постраждати.

Однак, якщо ви працюєте над дисертацією або іншим об’ємним авторським твором, то такі перерви навряд чи підуть на користь. Не втратити думку, якщо потрібна велика концентрація думки, допоможуть папір і перо. Написання тексту від руки також допомагає зберегти активність і ясність розуму в процесі старіння.

За матеріалами vgolos.com.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *