Сьогодні під головуванням заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського та з участю представників Британської Ради в Україні, викладачів іноземних мов та методики викладання іноземних мов вищих навчальних закладів з усіх регіонів України відбулася установча конференція в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління». Під час засідання обговорювалися актуальні питання, пов’язані з реалізацією нового спільного проекту МОНмолодьспорту та Британської Ради в Україні, серед яких: – вивчення сучасного стану підготовки вчителів іноземної мови загальноосвітніх шкіл; – аналіз та використання передового досвіду університетів України та Великої Британії щодо підготовки кваліфікованих спеціалістів; – розробка та впровадження відповідної нормативно-правової бази та методичних матеріалів. Звертаючись до присутніх, заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський зазначив, що підготовка компетентних вчителів іноземної мови – одне з пріоритетних завдань сучасної системи освіти України. Борис Жебровський наголосив, що це питання набирає ще більшої актуальності, враховуючи, що, починаючи з 2012/2013 навчального року у загальноосвітніх навчальних закладах запроваджено обов’язкове вивчення іноземної мови, починаючи з 2 класу, а у 2013 році планується введення другої іноземної мови з 5 класу. «Лінгвістична революція, про яку всі так довго говорили, почалася», – зазначив заступник міністра. За словами Бориса Жебровського, «вчителі – це носії окреслених змін та реформ», тому «питання стоїть не лише у перепідготовці вчителя, а, власне, у його додипломній підготовці». Також заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту висловив переконання, що запровадження обов’язкового вивчення предмету іноземної мови у початковій школі та реалізація усіх пов’язаних з цим проектів, – позитивні зрушення в системі освіти України. «Ми не зможемо будувати повноцінні суспільно-політичні відносини з країнами Європи,  не знаючи іноземних мов», – сказав Борис Жебровський. Окрім того, на засіданні обговорювалося питання важливості поєднання викладачами методики викладання іноземної мови теорії з практикою. Йдеться, зокрема, про те, що викладач вищого навчального закладу повинен мати досвід викладання у школі того предмету, методику викладання якого він читає студентам у вищих навчальних закладах.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу