Підвищуємо успішність. Поради першокурсникам. Частина 1 - студентамПідвищуємо успішність. Поради студентам. Частина 1

Всі люблять давати поради. Ми — не виключення. Сподіваємось, що ви, шановні студенти, знайдете в наших порадах чимало корисного для себе.

11 правил поведінки з викладачем
Взаємовідносини з викладачем впливають на ваші заняття. Як правило, всім викладачам подобаються студенти, які щиро цікавляться предметом і задають конкретні питання. Найкращий спосіб бути на хорошому рахунку у викладача — це просто бути захопленим студентом.
Ось кілька рекомендацій, як продемонструвати свою зацікавленість і допитливість:

Дайте знати викладачеві, що вам сподобалося в його курсі.
Запам’ятайте ім’я викладача і користуйтеся ним.
Слухайте, що викладач розповідає про себе.
Розмовляйте на теми, які цікавлять викладача.
Дайте знати викладачеві, що усвідомлюєте його значущість.
Уникайте суперечок.
Якщо ви не праві, визнайте це швидко і рішуче.
Краще поставити питання, ніж зробити зауваження.
Чесно намагайтеся зрозуміти точку зору викладача.
Дайте знати викладачеві, що ви дійсно хочете досягти успіху в предметі, який він викладає.
Виконуйте всі завдання протягом семестру.
Як бути уважним в аудиторії?
Якщо ви ходите на лекції і не можете зосередитися на тому, що говорить лектор, то:
1. Перед лекцією перегляньте конспект і прочитайте матеріал попередніх лекцій. Якщо у вас є питання по попереднім лекціям, задайте їх викладачеві перед лекцією.
2. Ігноруйте зовнішні подразники (шум, розмови, гарний вид з вікна). Намагайтеся сідати на перші парти і фокусувати свою увагу на викладача (слухайте і конспектуйте те, що він говорить).
3. Проявляйте зацікавленість / увагу в зовнішній поведінці – це допоможе вам добитися й внутрішньої уваги та зосередженості.
4. Добре ведіть конспект!
5. Коли настане відповідний момент, поставте запитання, попросіть пояснити більш зрозуміло, або почніть діалог з неясної вам темі з викладачем і групою.
6. Виділіть у своєму розкладі час для повторення матеріалу лекції відразу ж після заняття.
7. Пам’ятайте: найбільше інформації забувається протягом 24 годин без повторення.
8. Щотижня виділяйте час для повторення пройденого матеріалу.

Далі буде…

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *