Два професори Стенфордського університету (США) запропонували відмінити лекції в медичних інститутах і навчати студентів за допомогою відеороликів. Стаття під назвою “Лекційні зали без лекцій” професора Чарльза Пробера (Charles Prober) і його колеги професора Чіпа Хеза (Chip Heath) опублікована в травневому номері The New England Journal of Medicine. На думку викладачів, система навчання студентів практично не змінилася за останнє століття не дивлячись на значні зміни, що відбулись у самій медицині. Відвідуваність лекцій традиційного формату постійно знижується, а час, відведений на навчання, витрачається даремно. Пробер і Хез пропонують весь матеріал, який зараз прийнято давати студентам на лекціях, записати у форматі відеороликів тривалістю 10-15 хвилин. Кожен студент переглядатиме відео стільки раз, скільки необхідно для засвоєння матеріалу. Після цього студентам будуть запропоновані перевірочні тестові завдання. Час, що залишився, має бути використаний для інтерактивного обговорення засвоєного матеріалу, в ході якого викладач обов’язково повинен наводити приклади з клінічної практики. Таким чином студентам буде показана актуальність і важливість щойно отриманих знань. Цього року базовий курс біохімії в Медичній школі Стенфордського університету був реорганізований відповідно до даної програми. Відвідуваність занять зросла з 30 до 80 відсотків, хоча присутність на них зробили необов’язковою. За матеріалами МедПортал

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу