Рекламу їжі для дитячої аудиторії необхідно заборонити, щоб захистити малят від шкідливого харчування. Про це заявив професор медичної школи університету Альберти (Канада) Кім Рейн. Він разом зі своїми колегами-медиками навіть підготував офіційні рекомендації для уряду. «Ми повинні створювати для дітей таке середовище, в якому здоровий вибір – це легкий вибір. Бо нині легкий вибір – це зовсім інші продукти: розрекламовані, що впадають в очі, «прикольні», з високим вмістом цукру і жиру. Діти бачать ці продукти, хочуть їх. І всі батьківські зусилля щодо здорового харчування малюків, виявляються марними», – наголосив К. Рейн. Фахівці стурбовані тим, що діти бачать рекламу продуктів харчування не тільки по телевізору і на вулиці, а й в інтернеті, відеоіграх тощо. Професор Рейн обурився тим, що здорове харчування нині рекламують набагато менше, і воно не витримує конкуренції. Учені констатують, що в Канаді 80 % витрат державної системи медичного страхування йде на лікування хронічних хвороб, пов’язаних з неправильним харчуванням і зайвою вагою.  За матеріалами сайту  likar.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу