Складно не помітити людину з ірокезом, навіть у щільному натовпі. Тому заповзятливий підприємець і з цього здатний отримати вигоду. Так, 31-річний житель Флориди Газмі Джозеф використовує своє “стійке” волосся в якості своєрідного рекламного білборда для  друзів та ділових партнерів. Газмі носив ірокез багато років, однак лише нещодавно усвідомив, що зачіска може виконувати не лише естетичну і символічну функції. Адже неординарна рослинність на його голові привертає набагато більше поглядів, ніж сітілайт, що самотньо стоїть біля тротуару. Коли його друг попросив оповістити інших про свою вечірку, Газмі, недовго думаючи, вирішив скористатися зачіскою. Відтоді його ірокез популярний у тих, кому потрібно щось прорекламувати. Він навіть створив цілий сайт, де викладає кращі графіті. Газмі каже, що він оновлює свій ірокез хоча б раз на тиждень, але може змінювати дизайн і частіше, якщо є клієнти. Щоб його зачіска ефективно “працювала”, він намагається відвідувати багатолюдні заходи, часто з’являючись у клубах, барах, на благодійних заходах.  За матеріалами сайту drunov.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу