Фахівець-початківець з телемаркетингу Саймон Шепард урятував життя 84-річній жительці Великої Британії, викликавши “швидку”, коли почув підозрілі звуки в слухавці під час дзвінка пенсіонерці. 25-річний Шепард у свій другий робочий день на новій посаді вирішив почати з дзвінків потенційним клієнтам з кінця списку. Коли юнак набрав номер 84-річної мешканки невеликого містечка Уоллсолл Джесіки Робінс, він почув важке уривчасте дихання і шурхіт. Коли Шепард передзвонив удруге, йому вже ніхто не відповів. Менеджер запідозрив, що сталося якесь лихо, і викликав “швидку” на домашню адресу Робінс. Медики знайшли літню жінку на підлозі без свідомості. Лікарі діагностували в неї інсульт і зазначили, що, запізнися вони хоча б на кілька хвилин, допомогти жінці вже було б неможливо. Нині пенсіонерка почувається добре, і лікарі прогнозують повне одужання. “Я дуже вдячна юнакові. Він був таким ввічливим зі мною по телефону і зробив усе, щоб мені допомогти”, – розповіла Робінс.  За матеріалами сайту ria.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу