Завзята американська художниця Дженніфер Крупі надала абсолютно новий сенс ювелірним прикрасам. Ювелірні вироби тепер не радують око своєю красою, а носять чисто практичний характер з травматологічним ухилом. Ця серія механічних прикрас, на перший погляд,  схожа на вікторіанські знаряддя тортур, але насправді вони призначені для посилення мови тіла і закріплення елегантності рухів. Дженніфер каже, що її роботи надихають людей, підказують, куди подіти руки в незручних ситуаціях. Ці прикраси зроблені так, що тіло звикає до вишуканих рухів та  елегантності. «Мій інтерес до такого виду прикрас пояснюється тим, що я сама завжди була дуже сором’язливою людиною. Я постійно переживала за те, який  маю вигляд і як сприймаюся іншими», – пояснила Дженніфер. Вважаючи, що прикраси відіграють велику роль у мові тіла і в тому, як люди себе відчувають, Дженніфер створила серію під назвою «Декоративні руки», в якій використовує елегантне положення рук, котре часто бачимо на старовинних художніх полотнах. Вона сказала: «Замість того, щоб носити простий браслет, чому б не вдягти прикрасу, що фіксує руку в елегантному положенні?». Дженніфер також створила серію під назвою «Необережні жести». Ці прикраси стимулюють власника для виконання відкритих чи напористих жестів. Або ж балетні жести – точно як у ляльок, прикраси готують руки до звичного стану під час відпочинку. За матеріалами сайту uapress.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу