Інклюзивна освіта: реалізація прав людини -9 квітня 2013 року в Черкаській обласній дитячій лікарні з ініціативи Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації з участю начальника відділу Національної Асамблеї інвалідів України Лариси Байди та провідного спеціаліста Національної Асамблеї інвалідів України, консультанта українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» Володимира Азіна відбувся семінар з теми «Інклюзивна освіта: реалії та перспективи».

Участь у семінарі взяли завідувачі районних, міських психолого-медико-педагогічних консультацій, а також спеціалісти, методисти органів управління освіти.

Директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Галина Гаврилюк, вітаючи гостей та учасників семінару, зосередила увагу на проблемних питаннях впровадження інклюзивного навчання. Галина Гаврилюк також наголосила, що такого рівня захід у Черкаській області організовано вперше і висловила вдячність представникам Національної асамблеї інвалідів України, українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» та головному лікарю Черкаської обласної лікарні за початок співпраці і сприяння у проведенні семінару.

Робота семінару почалася з розгляду питань формування інклюзивної політики та ключових аспектів інтегрованого навчання. Цю тему висвітлила Лариса Байда, яка ознайомила присутніх із досвідом введення інклюзивної освіти у різних країнах світу.

На питаннях міжвідомчого підходу щодо впровадження інклюзивної освіти та доступності, як важливої умови реалізації прав людини, зосередив увагу Володимир Азін.

Активними учасниками були і слухачі семінару. Так, Віталій Боголій, завідувач обласного Центру практичної психології і соціальної роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, порушив питання роботи психологів і психологічної служби з дітьми, інтегрованими в загальноосвітній простір.

Учасники семінару запропонували конструктивні ідеї щодо розвязання деяких проблем, а також означили конкретні завдання на шляху запровадження інклюзивної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Черкащини.

На завершення обласного семінару присутнім продемонстрували фільми про роботу закладів з інклюзивним навчанням з практики Канади та пілотного українського міста Сімферополь.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *