10 квітня 2013 року в Дніпропетровському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний  круглий стіл «Освіта для сталого розвитку в дії: особливості та перспективи», присвячений питанням входження Дніпропетровської області у міжнародний освітній проект «Освіта для сталого розвитку в дії». Під час засідання присутнім демонстрували презентації завдань та змісту цього проекту. 

У роботі  круглого столу взяли участь керівники навчальних закладів середньої та дошкільної освіти, учителі області, регіональні тренери проекту. 

Регіональний тренер Наталя Коваль (м. Миколаїв) провела інтерактивні вправи, які розкрили зміст курсу «Уроки для стійкого розвитку», продемонструвала шляхи застосування освіти для сталого розвитку на уроках та позакласних годинах. 

Для учасників засідання працювала виставка методичних та навчальних матеріалів за проектом «Освіта для сталого розвитку в дії». Усі охочі змогли ознайомитися з літературою, яка буде корисною педагогам у викладанні курсу «Уроки для стійкого розвитку». 

Нині у Дніпропетровській області створюється мережа шкіл, які будуть залучені до роботи за міжнародним проектом «Освіта для сталого розвитку в дії». 

Довідково: 

У 2010 – 2012 роках Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук спільно з громадськими організацією «Вчителі за демократію та партнерство», (Україна) та «Глобальний план дій» (Королівство Швеція) за підтримки фонду шведського уряду SIDA виконували освітній проект «Освіта для сталого розвитку в дії». Проект мав на меті ознайомлення учителів України з досвідом, методологією та технологіями навчання учнів навичкам та умінням будувати власне життя та життя сім’ї, місцевої громади з урахуванням потреб сталого розвитку. 

У ході реалізації проекту були розроблені та запроваджені у навчальний процес загальноосвітніх шкіл України навчальні матеріали з освіти для сталого розвитку у 3 – 8 класах у вигляді курсів за вибором, факультативів, гурткових, клубних та інших форм позакласних занять. Відповідно до плану проекту у ньому брали участь 8 областей: Харківська, Черкаська, Миколаївська, Житомирська, Київська, Тернопільська, Донецька та Автономна Республіка Крим. 

У другому етапі проекту (2013 – 2015 рр.) продовжують роботу названі області та залучаються ще 7 областей: Вінницька, Дніпропетровська, Івано-Франківська, Львівська, Луганська, Рівненська, Хмельницька.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *