Як інформував під час колегії обласної державної адміністрації директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації Михайло Бауер, підвищення ефективності управління не можливе без своєчасного отримання надійної та достовірної інформації про стан системи освіти. 

«У цих умовах створення системи моніторингу, яка забезпечує надходження об’єктивної інформації про стан і розвиток системи освіти, стає невід’ємною складовою вдосконалення управління якістю освіти в навчальних установах нашої області», – зазначив Михайло Бауер. 

За словами директора департаменту, з цією метою в липні 2012 року були створені групи моніторингу системи освіти, господарського обслуговування та аудиту установ освіти області. Провідними фахівцями цих моніторингових груп проводяться практичні дослідження за різними напрямами, зокрема, базовим та проблемним, аналізується і відслідковується статистична звітність з питань організації навчально-виховного процесу, матеріально-технічного забезпечення освітянських закладів, організації харчування, забезпеченості внутрішніми вбиральнями, медичними сестрами. 

«Предметні моніторинги дали можливість контролювати якість освіти на обласному та районному рівнях, визначити пріоритети розвитку, – зазначив посадовець. – Тому проведення як предметного, так і проблемного моніторингу в загальноосвітніх навчальних закладах краю дає змогу коригувати навчальну діяльність упродовж року, простежувати результати особистісного зростання дітей та діяльності вчителя, підтримувати напрацьовані позитивні зрушення. Тому створення власної системи моніторингу якості освіти в області – необхідна умова успішного функціонування сучасної освіти». 

Також Михайло Бауер зазначив, що сьогодні вирішується питання придбання серверів, комп’ютерної техніки нового покоління, мультимедійного комплексу для належної організації роботи групи моніторингу, якісного проведення аналізу освітньої діяльності навчальних закладів області, тестового контролю якості знань в он-лайн режимі, запровадження інформаційної системи управління освітою, створення банку тестових завдань з базових дисциплін для якісної підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання та інформаційного банку даних за різними напрямами моніторингових досліджень.

 

За інформацією Чернівецької ОДА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *