Як подолати дитячий церебральний параліч? Всеукраїнський семінар - ill16 – 17 квітня під гаслом “Серцем матері, розумом спеціаліста, наполегливістю дитини дитячий церебральний параліч має бути подоланим!”, відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Психолого-педагогічні аспекти медико-соціальної реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату».

Захід був проведений у Бориславській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І – ІІІ ступенів Львівської області.

У семінарі взяли участь керівники спеціальних навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, медичні працівники цих закладів, провідні фахівці Міністерства охорони здоров’я України, науково-методичні працівники, представники громадських організацій, батьки дітей з інвалідністю.

Учасники семінару ознайомилися з напрацьованим досвідом Бориславської спеціальної школи-інтернату щодо забезпечення ефективності навчально-реабілітаційного процесу дітей з інвалідністю шляхом поєднання психолого-педагогічної, медико-соціальної реабілітації та обговорили актуальні питання удосконалення управлінської діяльності керівників зазначених навчальних закладів, запровадження інноваційних педагогічних та реабілітаційних технологій.

Учасники семінару активно долучилися до роботи та обговорення майстер-класів: «Система корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату»; «Медична реабілітація в Бориславській спеціальній школі-інтернаті» (автор системи – старший ординатор, лікар-невропатолог закладу Гера О. В.).

Особливо цінним для учасників семінару було ознайомлення з методом інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації дітей, хворих на дитячий церебральний параліч (метод Козявкіна В. І.) у клініці В. І. Козявкіна (м. Трускавець). Провідні спеціалісти клініки обговорили з медичними працівниками спеціальних шкіл-інтернатів питання щодо сучасної методики комплексної реабілітації таких дітей, шляхи їх застосування у лікуванні дітей з дитячим церебральним паралічем.

Також під час засідання круглого столу, що проходив у клініці В. І. Козявкіна, учасники науково-практичного семінару обговорили питання щодо напрацьованого досвіду роботи з комплексної реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, шляхи удосконалення навчально-реабілітаційного процесу в спеціальних навчальних закладах з урахуванням інноваційних психолого-педагогічних та реабілітаційних технологій.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *