Ефективні технології навчання та виховання в контексті Болонського процесу - gh19 квітня 2013 року перший заступник міністра освіти і науки Євген Суліма взяв участь у пленарному засіданні Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективні технології навчання та виховання в контексті Болонського процесу», яка відбулася у Донбаській національній академії будівництва і архітектури (м. Макіївка, Донецька область).

Перед початком конференції Євген Суліма ознайомився з виставкою досягнень викладачів і вчених у сфері освітньої та наукової діяльності, соціального захисту.

Особливу увагу перший заступник міністра приділив стендам, присвяченим соціальній діяльності ДонНАБА. Зокрема, будівництву пішохідного мосту на зупинці «Студентська».

«Коли я відвідував академію кілька місяців тому, міст тільки проектували. Сьогодні я з задоволенням відзначив, що роботи близькі до завершення, – наголосив Євген Суліма. – Вважаю, що вчені та керівництво вищого навчального закладу, розробивши такий проект, довівши значущість і необхідність його будівництва, зробили важливий крок у вирішенні соціальних питань не лише академії, а й міста та області».

Перший заступник міністра у супроводі ректора ДонНАБА Євгена Горохова відвідав філіал музею «Історія Великої Вітчизняної війни 1941-1945р.», де залишив свої побажання у Книзі почесних гостей.

Відкриваючи перше пленарне засідання, Євген Суліма зазначив: «Ми не випадково сьогодні зібралися в стінах цього гідного навчального закладу. Колектив академії завдяки об’єднанню теоретичної та практичної підготовки студентів розвиває ті форми роботи, які дають прекрасний результат. Тут працюють вчені, викладачі – професіонали. Від ректора мені постійно надходять нові пропозиції та ідеї. Вищий навчальний заклад не стоїть на місці».

Також перший заступник міністра порушив питання поліпшення якості освіти в контексті Болонського процесу, що вимагають впровадження нових технологій, розвитку і зміцнення наукової складової ВНЗ, подальшого розвитку дистанційної освіти. Все це, на думку Євгена Суліми, забезпечить гідну підготовку бакалаврів, магістрів, аспірантів.

Він також зазначив, що завдання вищих навчальних закладів, професорсько-викладацького корпусу – працювати з обдарованою молоддю, активніше залучати її до науки.

«Сьогодні в світі налічується 51 мільйон студентів, а за цим стоїть конкурентна боротьба вищих навчальних закладів. Ми повинні це враховувати. Особливо приділяючи увагу якості освіти іноземних громадян, які навчаються в нашій країні», – сказав перший заступник міністра.

На пленарному засіданні розглянуто питання інтернаціоналізації освітніх систем, забезпечення якості та ефективності вищої освіти, законодавчого забезпечення модернізації вищої школи, інновацій в навчальному процесі, інтеграції наукової діяльності та її ролі у підготовці фахівців.

Серед учасників конференції – гості з країн Європи. Професор Міланської політехніки Нора Ломбардіні представила свою доповідь щодо досвіду ВНЗ із збереження культурної спадщини, гості з Чеської Республіки Ярослав Рацлавський і Вайтех Долежал з Технологічного університету Брно поділись досвідом щодо проекту АДМАС – нових лабораторій будівельного факультету.

За інформацією ДонНАБА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *