Під час подорожі автомобілем навіть найтерплячіша  дитина все-таки поцікавиться: «Чи скоро ми приїдемо?». Отже, щоб відтермінувати цей момент, з дитиною потрібно спілкуватися. У дошкільнят і молодших школярів уже більше можливостей пограти в дорозі з користю. Можна згадати різні розвивальні ігри, наприклад, рахувати (підійдуть будь-які предмети – від ліхтарних стовпів, до зустрічних автомобілів), а можна грати зі словами («міста» і більш прості варіанти, хто більше слів знає на якусь букву, хто більше назве видів у групі, скажімо, марок автомобілів, порід собак, складати максимально довгі речення, по черзі називаючи слова тощо). Якщо краєвид досить різноманітний, можна пограти в «угадайку», коли за кількома описовими питаннями вгадується побачений предмет. Можна запропонувати дитині стати репортером і виконати кілька завдань: описати події напередодні (візит до родичів, день у школі, збори в дорогу), провести прямий репортаж у стилі коментарів до футбольного матчу і проілюструвати його за допомогою власних малюнків або фотографій. Причому, ці оповіді можна записати на диктофон і зберегти для сімейного архіву. Музичні паузи можна заповнити не тільки співаючи відомі пісні, а й створюючи власні. Можна міняти слова, добирати свої рими на вже відомі мелодії, або робити будь-яку пісню смішною, наприклад, додаючи наприкінці кожного рядка слова «з хвостом» і «без хвоста». У цьому віці діти вже готові слухати невеликі аудіокниги. Відомі казки у виконанні іменитих артистів або цілих театрів і класичні детективні розповіді подобаються і дітям, і дорослим. За матеріалами сайту www.aif.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу