Дослідники з Університету Лестера встановили, що студенти поводять  себе дуже по-різному, при використанні соціальних мереж для навчання. У дослідженні брали участь 257 студентів, яким запропонували використовувати соцмережу Google+ для вдосконалення своїх знань. Добровольці написали тисячі повідомлень,а вчені проаналізували їх, хто з ким спілкується і на які теми, у результаті  – суттєві відмінності в поведінці людей. Фактично, за способом користування соцмережами піддослідних можна було умовно розділити на дві групи –  «відвідувач» і «резидент». Подібне розділення користувачів,  «відвідувач» і «житель»,  використано в 2011 році  вченими Девідом Уайтом і Елісон Ле Корню з Оксфордського університету. У  моделі «відвідувач» використовують Інтернет у функціональному плані: в якості інструменту, в той час як «жителі» використовують мережу  як соціальний простір, тобто в якості місця для комунікації. Дослідники з Університету Лестера вперше підтвердили справедливість цієї моделі за допомогою достовірних статистичних методів. Незважаючи на те, що ярлики «відвідувач» і «резидент» відбивають тільки полярні типи поведінки, нові відомості про відвідувачів соцмереж дають можливість передбачити реакцію людей на різні онлайн-інструменти. Крім того, вперше з’явилося практичне дослідження, покликане допомогти використовувати соціальні мережі для ефективного навчання. Враховуючи, що школярі і студенти проводять в соцмережах величезну кількість часу. За матеріалами сайту www.day.kiev.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу