Цього літа КМДА проведе інвестиційний конкурс на розміщення в столичному метрополітені автоматів з продажу преси. Чиновники розраховують замінити вендинговими апаратами продавців, які реалізують в підземці газети і журнали. У мерії посилаються на правила пожежної безпеки в метро, затверджені Мінінфраструктури. Вони забороняють розміщувати торгові точки на шляхах можливої евакуації пасажирів, а реалізацію товарів дозволяють тільки через автомати. Зараз у столичному метро працюють близько 130 розкладок з газетами і журналами, що приносять їх власникам 2-2,5 тис. грн на місяць. Розповсюджувачі преси, у свою чергу, впевнені, що інвестиційний конкурс, на який виставили 74 об’єкти, не відбудеться. Вартість одного вендингового автомата коливається від $ 8 тис. до $ 10 тис.. До того ж,  такий автомат вміщує всього 6-10 найменувань періодики. Зараз же з розкладок в цілому реалізується 1 500 найменувань друкованих видань. Щоб задовольнити читацький попит, підприємцям знадобляться принаймні два таких апарати, а це значно збільшить витрати. Нагадаємо, минулого року мерія заборонила розміщення у вестибюлях і переходах станцій метрополітену торгових розкладок та ведення будь-якої комерційної діяльності. За матеріалами Комментарии

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.