http://youtu.be/oNF5VzqQxqc   Microsoft випустила новий рекламний ролик, в якому пропонує використовувати смартфони під управлінням Windows Phone як спосіб чимось зайняти дитину і не відповідати на її «питання». Йдеться про функції Kid’s Corner, що надає безпечний доступ до дитячих ігор, додатків та інших розваг … Протягом  всього ролика в кадрі перебуває дитина, яка  пізнає світ і, як наслідок, постійно ставить питання про своє оточення. Згідно із задумом маркетологів, для того, щоб зупинити потік запитань, малюкові потрібен смартфон, який забере всю його увагу і дасть батькам час перепочити. Так, функцію Kid’s Corner Microsoft позиціонують як прагматичний спосіб зайняти надмірно допитливих дітей. За матеріалами сайту mirfactov.com

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу