Батьки і педагоги обговорили столичний стандарт освіти - стандартУ столиці відбувся Форум педагогічної та батьківської громадськості «Столичний стандарт освіти». Батьки, педагоги, методисти, представники громадських організацій озвучили узагальнені пропозиції до Столичного стандарту освіти. Серед них: підвищення вимог до кваліфікації та посилення мотивації педагогів, покращення умов навчання дітей, будівництво нових навчальних закладів.

«Зволікати з реформуванням освітньої галузі надалі не можна. Переконаний, педагоги, батьки, учні, студенти краще знають та розуміють проблеми сфери освіти. Ми прагнули, щоб ці знання та практичний досвід допомогли створити реалістичний, живий і одночасно амбітний проект. Столичний стандарт освіти» – стратегічний орієнтир розвитку освітньої галузі міста, пріоритетне завдання київської міської влади. Головна цінність Столичного стандарту освіти» – це охоплення більшості принципових питань сфери. Зокрема, якості виховання та навчання дітей, формування творчої, всебічно розвинутої, успішної особистості, здоров’я дітей, забезпечення соціальних гарантій педагогам та працівників сфери освіти», – сказав під час Форуму Олександр Попов.

Голова КМДА запропонував внести до проекту Столичного стандарту освіти такі пропозиції:

  • Дебюрократизація сфери. Йдеться про максимально можливе звільнення педагогів від паперової роботи. Педагог має працювати з дітьми, а не зі звітами.
  • Забезпечення педагогів методичними матеріалами та спеціалізованими періодичними виданнями на необхідному рівні. Фінансування заходів у рамках реалізації Столичного стандарту освіти передбачити окремою статтею в бюджеті міста.
  • Встановлення етапів реалізації Столичного стандарту освіти та чітких термінів.

Загалом протягом квітня-травня близько 60 000 педагогів, батьків, науково-педагогічних працівників, представників громадських організацій взяли участь в обговоренні та удосконаленні проекту «Столичний стандарт освіти». До робочої групи з удосконалення освітнього стандарту надійшло 59 632 анкети.

«Такий пожвавлений інтерес до реформи галузі говорить про актуальність та своєчасність теми», – переконаний Олександр Попов.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *