Генетичні маркери можуть передбачити успіхи у навчанні - images1Міжнародна група вчених виявила генетичні маркери, які визначають успішність у школі.

Дослідження проводили вчені з 129 наукових центрів у 13 європейських країнах, Австралії та США. У результаті було проаналізовано генетичний матеріал 125 тисяч осіб.

На наступному етапі дослідження вчені зіставили наявність в ДНК тих чи інших однонуклеотидних поліморфізмів (скорочено SNP, single-nucleotide polymorphism) з даними про те, скільки класів закінчив власник такого генома.

Зрештою з’ясувалося, що певні SNP корелюются з тривалістю навчання. Учені підкреслюють: є генетичні маркери, наявність яких призводить до підвищення шансів залишитися без повноцінної освіти.

Втім, поки дослідники відзначають, що знайдена ними закономірність носить більше статистичний характер.

Сумарний внесок у навчання проаналізованих генетичних факторів оцінюється в два відсотки. Крім того, в дослідженні не враховувалися тяжкі генетичні захворювання.

У межах проекту Social Science Genetic Association Consortium, який виявив зв’язок генів і шкільних успіхів, вчені мають намір також перевірити кореляцію певних SNP з доходом, задоволеністю життям і середньою кількістю дітей.

Зазначимо, в минулому році вчені виявили, що людям з певними варіаціями гена FTO, сполученого з підвищеним ризиком ожиріння, депресія загрожує менше, ніж позбавленим цієї модифікації.

За матеріалами LENTA.RU 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *