Студентка Луганського національного університету імені Тараса Шевченка пропонує міським готелям збільшити асортимент послуг. Одним з факторів «туристичної непрезентабельності» міста студентка Інституту торгівлі, обслугувальних технологій і туризму ЛНУ Ольга Пархоменко вважає стан більшості готелів. «Імідж готелів нашого міста потребує поліпшення. Моя наукова робота пропонує шляхи модернізації і поліпшення готельних об’єктів на прикладі готелю «Слов’янська», які допоможуть зробити цей готель ще більш привабливим для туристів », – зазначає Ольга. Гості міста, вибираючи, де оселитися, орієнтуються на імідж – відгуки постояльців, інформацію в ЗМІ, візуальні і територіальні фактори. Підвищити цей імідж Ольга пропонує шляхом консолідації внутрішніх і зовнішніх змін: забезпечити в число персоналу перекладачів, підвищити якість і асортимент пропонованих послуг, модернізувати дизайн інтер’єру та екстер’єру, налагодити продаж квитків на транспортні засоби та у місця відпочинку – театри, кіно, цирки та інше . Крім того, студентка пропонує підвищувати і мотивацію персоналу готелів – проводити заходи, що підвищують корпоративний дух, вибирати кращих співробітників місяця і підвищити оплату. «Якщо здійснити всі ці зміни, то імідж готелю покращитися, кількість постояльців зросте, що позначиться і на загальному туристичному іміджі всього міста», – вважає Ольга Пархоменко. Роботу з підвищення туристичного іміджу міста та області студенти Луганського національного університету імені Тараса Шевченка проводять вже не перший рік – видають книги про пам’ятки, створюють карти туристичних об’єктів регіону, борються за поліпшення екології, запрошують іноземних гостей, проводять флеш-моби і пишуть цілі наукові праці про те, як все-таки заманити до Луганська туриста. За матеріалами сайту lugansk.comments.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу