Національний центр «Мала академія наук України» в межах науково-освітнього проекту «Літо інтелекту» проводить для обдарованої молоді цикл літніх шкіл.

Ось і понад 70 юних техніків, фізиків, математиків та комп’ютерників із усієї України гостинно прийняв закарпатський край – неперевершений за своєю красою та один із найцікавіших і надзвичайних за своєю історією.

У селищі Чинадієво, на берегах річки Латориця поблизу Мукачева, на базі відпочинку «Водограй», де проходить захід, кожен учасник отримав футболку, рюкзак, значок, бандану, блокноти й ручки з логотипом літніх шкіл МАН. 

Після урочистої частини для юних дослідників провели тренінгові заняття з розвитку навичок роботи в команді: МАНівці мали змогу познайомитися, розповісти про себе, свої вподобання та досягнення. Наприкінці заняття сформувалися команди з креативними назвами і гаслами. Першою презентувала себе команда ІТ-шників під влучною назвою TURBO DELPHI. «Великими академіками України» (ВАУ) в майбутньому бачить себе команда фізико-математичної школи. Не поступилися суперникам в оригінальності й учні технічної школи – «22 ньютончики» з гаслом «За третім законом Ньютона, ми протидіємо всім перепонам».

Наступний день учасники традиційно розпочали ранковою зарядкою, отримавши заряд бадьорості на весь день. Перша половина дня минула у форматі лекційних і практичних занять з астрономії, математики та інформатики для всіх учасників (презентацію лекції «Сонце – найближча зоря» можна переглянути тут). Після обідньої перерви для учасників фізико-математичної та науково-технічної школи проведено контрольну роботу з фізики на визначення загального рівня підготовки. Інформатики ж у цей час займалися проектуванням комп’ютерної мережі.

Надалі – лекційні й практичні заняття з фізики, математики та інформатики, які супроводжуватимуться лабораторними роботами з використанням сучасного обладнання навчально-лабораторного комплексу «МАНлаб» Національного центру «Мала академія наук України».

Родзинкою шкіл стали експедиційні виходи від водоспаду Скакало до Чинадієвського замку, історія виникнення якого сягає XV століття. За допомогою технологічної карти з дослідницькими завданнями, яку отримав кожен учасник експедиції, проведено експериментальне дослідження; школярі ознайомилися з історією замку, багатою на події та відомі імена.

Протягом майже двох тижнів обдаровані й талановиті діти України опановуватимуть знання з профільних предметів, набуватимуть навичок науково-дослідницької роботи, успішно поєднуючи це з повноцінним відпочинком та оздоровленням.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу