Всеукраїнський інтерактивний конкурс «МАН-Юніор» знаходить нових інтелектуалів - bgУже вчетверте відбувся Всеукраїнський відкритий інтерактивний конкурс «МАН-Юніор». Змагання проходили в номінаціях «Історія», «Екологія», «Техніка», «Астрономія» за інноваційною методикою, яка передбачає ефективну пропедевтику всіх видів діяльності учнів у Малій академії наук на засадах дистанційного навчання. 

Конкурс набуває все більшої популярності: якщо в минулому навчальному році участь у конкурсі взяли 17,3 тис учнів, то в цьому – вже 27,2 тис. юних ерудитів-дослідників. І це не дивно, адже завдяки інтерактивності він дає змогу залучити до системи Малої академії наук учнів з найвіддаленіших сіл, селищ та містечок з усіх регіонів України. 

Відповідно до заявок, поданих до оргкомітету, учні отримали індивідуальні завдання, які складалися з 30 запитань і логічних задач, розподілених за трьома рівнями складності. Потім кращі ерудити протягом кількох місяців надсилали презентації та тези своїх досліджень (проектів) на запропоновані теми. Зокрема, юні історики порівнювали та аналізували війну з Наполеоном 1812 р. і Другу світову війну. Школярі, які захоплюються фізикою та технікою, відтворювали відомі в науці класичні експерименти, використовуючи підручні засоби і пропонували власні вдосконалення дослідів. Учасники номінації «Астроном-Юніор» мали завдання самостійно сформулювати та розв’язати оригінальне завдання, використовуючи при цьому фотознімки космічних об’єктів і власні спостереження. Юні екологи досліджували малі річки України та їх екологічний стан за спеціальним алгоритмом, що був розроблений і запропонований науковцями. 

Захист проектів відбувався у два тури. У І турі всі матеріали, надіслані учасниками, розміщалися на сайті конкурсу для загального ознайомлення і відкритого рейтингового оцінювання, що зазвичай здійснюється науковими керівниками конкурсних проектів після обговорення проектів інших учасників зі своїми учнями. 

Після закінчення рейтингового оцінювання оргкомітет та журі конкурсу запросили для участі в II турі авторів проектів, які отримали більше половини балів від максимально можливої їх кількості. Другий тур проходив у вигляді онлайн-захисту проектів за допомогою програми ореn-mееtіng. Усі юні дослідники конкурсу, які захищали свої проекти, мали змогу спілкуватися із членами журі, а також з іншими учнями під час доповіді та дискусії. 

Журі конкурсу відзначило цікаві та оригінальні роботи учня 4 класу Сімферопольського навчально-виховного комплексу Ігоря Голобородька, учнів 10 класу Миколаївського морського ліцею імені проф. М. Александрова м. Миколаєва Нелі Левіт і Ярослава Анчуткіна, учениці 7 класу ЗОШ І–ІІІ ступенів № 8 м. Сімферополя Анастасії Троценко. А семикласник Пологівської різнопрофільної школи № 2 Запорізької області Андрій Верба взяв участь у конкурсі «МАН-Юніор» уже третій рік поспіль, і цього разу успішно виступив одразу в двох номінаціях – «Астрономія» і «Техніка», за що й отримав два дипломи ІІ ступеня. 

Найактивнішими були учні, які вивчають екологічні проблеми малих річок та виявили громадську небайдужість у їх вирішенні. 

Усі учасники конкурсу отримали сертифікати МАН України.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *