ЄС робить жорсткішими приписи для дитячого харчування - 383676774З упаковок молочних сумішей для малюків у ЄС невдовзі можуть зникнути зображення рожевощоких задоволених немовлят.

Політики затвердили суворіші правила для реклами та маркування дитячого харчування.

Європарламент узяв під контроль рекламу дитячого харчування. Згідно з приписами, ухваленими у вівторок, 11 червня, “ідеалізована” реклама, наприклад, із зображенням милих щасливих малюків для дитячих сухих молочних сумішей буде заборонена.

Це має запобігти тому, що жінки замість годування грудьми заохочуються купувати замінники материнського молока, пояснила євродепутат від Німеччини – Ренате Зоммер.

Утім, у майбутньому має змінитися не лише упаковка, а й її вміст. Під час виробництва дитячого харчування має обмежуватися застосування пестицидів, щоб якомога менша кількість цих речовин могла потрапити у продукти.

Зелені в Європарламенті піддали критиці те, що їхня вимога повністю заборонити особливо токсичні пестициди не була підтримана більшістю.

Нові правила стосуються харчування малюків до року. Проте євродепутати також звернули увагу на молочні продукти для дітей від одного до трьох років.

Для них теж діятимуть жорсткіші вимоги. Саме ці товари виробники охоче називають “молоком для росту”.

“Деякі різновиди цих молочних продуктів узагалі не мають позитивного впливу на розвиток дитини”, – каже німецька євродепутатка від Зелених Ребекка Гармс.

Зміни стосуються і дієтичних продуктів. У майбутньому так мають називатися лише ті, які мають низький вміст калорій, призначаються лікарями для пацієнтів із надлишковою вагою.

Отже, компанії, які виготовляють щось на кшталт батончиків із пластівцями чи напоїв для схуднення, не зможуть більше продавати свій товар як “дієтичний”.

За матеріалами Українська правда.Життя 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *