Науковці створили мікроорганізм, що вбиває ракові клітини - doctor ati surrey Канадські медики створили особливу математичну модель, яка пророкує успішність “атаки” на ракові клітини, що дозволило їм створити кілька штамів ефективних “вірусів-кілерів”.

“Так звані онколітичні віруси атакують лише певні види ракових клітин. На жаль, клітини однієї і тієї ж пухлини можуть сильно відрізнятися один від одного, і це знижує ефективність вірусу”, – йдеться в статті, опублікованій в журналі Nature Communications.

“Ми прискорили розробку за допомогою математичної моделі, прогнозуючої те, як мутації у вірусі впливатимуть на їх здатність заражати ракові клітини”, – заявили автори статті Джон Белл і Медс Керні з університету Оттави (Канада).

Автори статті розробили особливу математичну модель, склавши список генетичних відмінностей між здоровими і раковими клітинами нирок і визначивши найбільш “помітні” для вірусів ознаки хворих клітин.

За словами біологів, цю методику можна застосовувати і для створення інших вірусних “кілерів”, що знищують клітини інших видів раку.

За матеріалами РИАНОВОСТИ