ВООЗ закликала посилити правила щодо реклами продуктів харчування. Така необхідність виникла через катастрофічне зростання рівня дитячого ожиріння, йдеться в звіті, опублікованому на сайті європейського відділення організації. Сучасні діти оточені рекламою, що закликає їх споживати жирні, солодкі і солоні продукти, кажуть фахівці ВООЗ. На відміну від дорослих, діти не розуміють, що стали мішенню для реклами. Мільйони європейських дітей стають жертвами маркетингу, тож політики повинні звернути увагу на проблему дитячого ожиріння, відзначила директор європейського бюро ВООЗ Жужанна Якаб. На конференції ВООЗ, яка відбудеться у Відні 4-5 липня, буде порушено питання про обмеження збуту нездорових продуктів для дітей. За матеріалами сайту www.likar.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу